Konu
Mantıklı Olursak; DC Açmak?
05-08-2008, 10:57:26
#58
sarpkaya
Biri yazdı mı okumadım ama,
VDSL de upload 1 mbps oluyor, onu geçtim Datacenter için Tib e üyelik alıp sanırım 3000 ytl üye olma ücreti ödemen gerekiyor.