Arkadasımızın biri kafadan $500.000 olması gerekir demiş sanırım bu paranın ne yaptıgını bılmıyo arkadas yada bi sıfır fazla koymus heralde ben Datacenter açacağıma gider bankaya koyarım ne msnde yazmakla nede telefonla uğrasırım faizi ile 1 2 sene sonra açarım ben değil çalışanlarım olur onlar iş yapar bende orda burda gezerim heralde.. Yazan kendini biliyo her konuya yorum yazan bi arkadaşımız..