Bu konuya attığım mesaj sayılıdır. Sabah akşam mesaj yazıyorsunuz derken bence attığım mesajlara bir bakın. Ayrıca nereye, ne zaman mesaj yazacağım sizi alakadar etmiyor. Mevcut sitemizi 2 hafta önce kapattık. Yenisinin tasarımı da bu ay içinde bitecek. Tasarımı yapan kişi ben değilim. Zamanımı nasıl harcadığım da malesef sizi hiç mi hiç alakadar etmiyor. İyi çalışmalar.