Evet o yazı seni kastediyordu ama mesajını okumamıştım. Ben burda kimseyi küçümsemeyen güzel bir yazı yazmak istedim ancak konuşmalarınızdan seviyenizi belli ediyorsunuz. Malesef çekmek istediğiniz yere gelmeyi düşünmüyorum. Konu ile ilgili düşüncelerimi son iki mesajımda net bir şekilde ortaya koydum. Bu saatten sonra söyleceklerim kişisel bir tartışmaya dönüşeceği için, başka birşey yazmayı düşünmüyorum. Sizde bu tartışmayı uzatmazsanız konu amacından çıkmamış olur. İyi çalışmalar.
Ben yerinizde olsam , sabah akşam burada mesaj yazacağıma insanlara DC kurulur mu kurulmaz mı mantığını anlatacağıma sitemi bitirirdim .
Eminim ki yapacak işiniz çok , zamanınız yoktur