Anket Sergen mi ? Alex mi?
Toplam Katılımcı Sayısı: 65
Sergen mi ? Alex mi?
Sergen
%33,85 (22 Oy)
Alex
%66,15 (43 Oy)
  • 01-10-2012, 18:21:41
    #10
    Üyeliği durduruldu
    zulte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hahahayau sergen ıyı futbolcuydu o ayrı ama alex nere sergen nere arada siklet farkı var
    Keşke konuyu okuyupta yorum atsaydınız, en azından kendine baksaydı cümlesini görmüş olurdunuz. Böylelikle konu amacına ulaşırdı.

    GuNGoRv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şifa Hastanesi ;
    Akıncı Mh. 35240 Konak/İzmir
    0232 446 0880
    Verecek cevap olmayınca öyle oluyor kardeşim.

    SüleymanYılmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilmemek Ayıp Değil Öğrenmemek Ayıp

    Adam Chelsea yi Sahasında İki Golle Devirdi
    ++
  • 01-10-2012, 18:22:31
    #11
    Sergen Alexin ayağı olamaz.
  • 01-10-2012, 18:22:50
    #12
    Bende mc,burger king takılmasam 90 yerine 60 kilo olur top oynardım ?Hatta belkide en iyi orta saha olurdum bak ?
  • 01-10-2012, 18:24:00
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Emir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sergen Alexin ayağı olamaz.
    çadşasşdaş akşam akşam iyi güldürdünüz Atılan firikikleri açında bi izleyin hocam

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:24:00 -->-> Daha önceki mesaj 18:23:11 --

    GuNGoRv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende mc,burger king takılmasam 90 yerine 60 kilo olur top oynardım ?Hatta belkide en iyi orta saha olurdum bak ?
    Adam oturduğu yerden sizin futbolcularınızı yorumluyo bende olsam 90 dk koşmazdım oturur sizi izlerdim parama bakardım
  • 01-10-2012, 18:24:40
    #14
    WSBGDH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çadşasşdaş akşam akşam iyi güldürdünüz Atılan firikikleri açında bi izleyin hocam
    Atılan frikiğe değil istatistiğe bakarım. Sergen messiden iyi frikik atıyor diye messi sergenden kötümü?
    İstatistiktede ezici üstünlük olduğuna göre konuşmaya gerek yok.
  • 01-10-2012, 18:25:02
    #15
    WSBGDH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman Sergen'in oynadığı futbol ile Alex'in oynadığı futbolu izlemenizi tavsiye ederim.
    sergen klup klup gezmekten top mu oynadu allah aşkına
  • 01-10-2012, 18:26:29
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Emir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Atılan frikiğe değil istatistiğe bakarım. Sergen messiden iyi frikik atıyor diye messi sergenden kötümü?
    İstatistiktede ezici üstünlük olduğuna göre konuşmaya gerek yok.
    Futbol bilginiz o kadar iyi olmuş olsaydı, türkiyedeki eski futbolla şuankinin alakası olmadığını kavramış olarak yorum atardınız. Futbol matematiktir. İzleyin ve görün.

    napster4 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sergen klup klup gezmekten top mu oynadu allah aşkına
    Sergen beşiktaşta gösterdi kendini, şekerspor felan girdi araya ondan sonra puf oldu.
  • 01-10-2012, 18:26:57
    #17
    WSBGDH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çadşasşdaş akşam akşam iyi güldürdünüz Atılan firikikleri açında bi izleyin hocam

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:24:00 -->-> Daha önceki mesaj 18:23:11 --



    Adam oturduğu yerden sizin futbolcularınızı yorumluyo bende olsam 90 dk koşmazdım oturur sizi izlerdim parama bakardım

    Bu ne ya

    Ben sana ne dedim ? 4 şık aç sabri ve messiyi ekle dedim neden eklemedin


    Gördüğün gibi ciddi bile olamıyorum bu konuda haha


    -

    Siirtspor olmasın o ? Bilgin yoksa susmayı bilcen mertcim.Daha 4 gün önce sordum futbol bilgin var mı diye eh dedin şimdi sergen alexten iyi diyorsun
  • 01-10-2012, 18:28:57
    #18
    Üyeliği durduruldu
    GuNGoRv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ne ya

    Ben sana ne dedim ? 4 şık aç sabri ve messiyi ekle dedim neden eklemedin


    Gördüğün gibi ciddi bile olamıyorum bu konuda haha


    -

    Siirtspor olmasın o ? Bilgin yoksa susmayı bilcen mertcim.Daha 4 gün önce sordum futbol bilgin var mı diye eh dedin şimdi sergen alexten iyi diyorsun


    Ciddi olmayan adamdan ciddi davranması beklenmez birincisi, aç izle diyorum büyüklerine sor diyorum ikincisi

    siirt mi? açta bi bak. futbol bilgin iyi olsaydı şuanda alex demezdin zaten.

    sergen dönemi futbolla ilgilendiğim dönem. loglara bakarsan eskiden ilgileniyordum şimdi eh işte dedim. kendin konuşuyon kendin batırıyon oda güzel