Sergen Alexin ayağı olamaz.
çadşasşdaş

akşam akşam iyi güldürdünüz

Atılan firikikleri açında bi izleyin hocam

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:24:00 -->-> Daha önceki mesaj 18:23:11 --
Bende mc,burger king takılmasam 90 yerine 60 kilo olur top oynardım ?Hatta belkide en iyi orta saha olurdum bak ?
Adam oturduğu yerden sizin futbolcularınızı yorumluyo bende olsam 90 dk koşmazdım oturur sizi izlerdim parama bakardım