çadşasşdaş

akşam akşam iyi güldürdünüz

Atılan firikikleri açında bi izleyin hocam
Atılan frikiğe değil istatistiğe bakarım. Sergen messiden iyi frikik atıyor diye messi sergenden kötümü?
İstatistiktede ezici üstünlük olduğuna göre konuşmaya gerek yok.