Anket Sergen mi ? Alex mi?
Toplam Katılımcı Sayısı: 65
Sergen mi ? Alex mi?
Sergen
%33,85 (22 Oy)
Alex
%66,15 (43 Oy)
  • 01-10-2012, 19:23:03
    #55
    GuNGoRv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yalnız mert benden 2 yaş küçük bunuda bil mustapaaa
    valla mı olsun onun için dememiştim zaten
  • 01-10-2012, 19:23:04
    #56
    matrakmı geçiyosunuz anlamıyorum ben.
  • 01-10-2012, 19:26:10
    #57
    PaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla mı olsun onun için dememiştim zaten
    Ahaha şey oldun sanki o arka kısım

    Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    matrakmı geçiyosunuz anlamıyorum ben.
    Valla ben geçiyorum arkadaş ciddi ciddi sergen diyor
  • 01-10-2012, 19:26:42
    #58
    Üyeliği durduruldu
    GuNGoRv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu açarken iyiki kıvırma dedim ha



    Yalnız mert benden 2 yaş küçük bunuda bil mustapaaa



    Bizim zamanınımızda trt 1 de sergeni gösterirlerdi Tabii konu başlığınada yazdım, büyüklerimiz de diyor ama okumayınca insan öyle oluyor.

    Matrak geçiyoruz evet.
  • 01-10-2012, 21:14:07
    #59
    Üyeliği durduruldu
    İkisi de iyi oyuncu ama Alex daha profesyoneldir Sergen'den. Kendine bakması olsun, özel hayatı olsun...
  • 01-10-2012, 21:26:37
    #60
    Alex alex alex....
  • 01-10-2012, 22:06:41
    #61
    alex kim?
  • 01-10-2012, 22:07:11
    #62
    Üyeliği durduruldu
    Sergen şu an yok ama Alex var.

    Oy veren ve yazanların çoğu genç olduğu için Sergen'in son zamanlarını belki izlemiştir.

    Sergen örümcek ağları derneği başkanıdır.


    Tabi bir Alex değil demeyeceğim çünkü Sergen çok daha iyidir.
  • 01-10-2012, 22:22:54
    #63
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kendine bakabilmekte bir yetenektir.

    Adamın futbola saygısı yok yedek kulubesinde yarış atı kupon dolduruyordu.

    Alexin futbol bilgisi hayli fazladır.