Anket Sergen mi ? Alex mi?
Toplam Katılımcı Sayısı: 65
Sergen mi ? Alex mi?
Sergen
%33,85 (22 Oy)
Alex
%66,15 (43 Oy)
  • 01-10-2012, 19:14:07
    #46
    Üyeliği durduruldu
    GuNGoRv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oluur sonuçta seni tatmin edecek olan şey oylamaydı oylarda ortada
    Fenerbahçe =

    Beşiktaş =



    Oylara gerek yok yorumlara bakabilirsin. Bilen adam nasıl yorum atıyor.
  • 01-10-2012, 19:15:01
    #47
    Bu Ülke'ye 2 tane Muhteşem sol ayak geldi. Birisi Hagi, diğeri Alex.
    2 Yabancı geldi. Birisi Hagi, diğeri Alex..
  • 01-10-2012, 19:16:59
    #48
    WSBGDH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fenerbahçe =

    Beşiktaş =



    Oylara gerek yok yorumlara bakabilirsin. Bilen adam nasıl yorum atıyor.
    Fenerbahçeliler kendi oyuncularını oylar tabi diyen adam şimdi kendi takımını karşılaştırıyor haha


    > olan borcunuzun simgesi heralde
  • 01-10-2012, 19:17:07
    #49
    SüleymanYılmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen Buna İzleye Dur Hocam


    http://www.youtube.com/watch?v=UpT-ao46F9g


    2:54 . Dakikaya Bakarsan Görürsün Güzel Golü
    500 kez izler artık hocam gungorun yaşı sergenin bjkden sonraki takımlarda oynadığı zamanlara denk geliyor ondan böyle bir kıyaslama yapabiliyor
  • 01-10-2012, 19:18:00
    #50
    Üyeliği durduruldu
    Birileri Hagi ile Alex'i kıyasladığımı sanmış sanırım Türkiyenin en iyi sol ayağı Sergen diyene sesleniyorum, Hagi ve Alex dururken Sergen olsa olsa 3. en iyi sol ayağı olur. Hagi ve Alex efsanedir. Sergen nedir ?

    En basitinden ;


    http://www.youtube.com/watch?v=rVOzY...eature=related


    http://www.youtube.com/watch?v=gvcLczT2p6o
  • 01-10-2012, 19:18:06
    #51
    Üyeliği durduruldu
    GuNGoRv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fenerbahçeliler kendi oyuncularını oylar tabi diyen adam şimdi kendi takımını karşılaştırıyor haha


    > olan borcunuzun simgesi heralde
    Şikeden içeri giren ben değildim D :d d d: D: D:
  • 01-10-2012, 19:18:54
    #52
    ben hayır diyorum.
  • 01-10-2012, 19:21:10
    #53
    Üyeliği durduruldu
    Konu açıp insanların fikirlerini istedikten sonra yorumu beğenmemek nedir, ben onu anlamadım halen, şoktayım.

    Sergen iyi bir futbolcudur, Alex'te iyi bir futbolcudur. Lakin karşılaştırma sonucu Alex; bir sol adım kadar daha öndedir.
  • 01-10-2012, 19:21:26
    #54
    WSBGDH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şikeden içeri giren ben değildim D :d d d: D: D:
    Konuyu açarken iyiki kıvırma dedim ha

    PaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    500 kez izler artık hocam gungorun yaşı sergenin bjkden sonraki takımlarda oynadığı zamanlara denk geliyor ondan böyle bir kıyaslama yapabiliyor
    Yalnız mert benden 2 yaş küçük bunuda bil mustapaaa