GuNGoRv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Oluur sonuçta seni tatmin edecek olan şey oylamaydı oylarda ortada
Fenerbahçe =

Beşiktaş =



Oylara gerek yok yorumlara bakabilirsin. Bilen adam nasıl yorum atıyor.