GuNGoRv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fenerbahçeliler kendi oyuncularını oylar tabi diyen adam şimdi kendi takımını karşılaştırıyor haha


> olan borcunuzun simgesi heralde
Şikeden içeri giren ben değildim D :d d d: D: D: