Anket Sergen mi ? Alex mi?
Toplam Katılımcı Sayısı: 65
Sergen mi ? Alex mi?
Sergen
%33,85 (22 Oy)
Alex
%66,15 (43 Oy)
  • 01-10-2012, 18:16:03
    #1
    Üyeliği durduruldu
    MSN üzerinde GuNGoRv (Güngör) ile konuşmamız üzerine konu Alex'ten açıldı.

    Eee tabi kendisi Fenerbahçe'li, haliyle Alex'i savunacak.

    Ben de bir Beşiktaş'lı olarak Sergen'i söyledim. Dedim ki, Sergen kendine baksaydı dünyanın en iyi sol ayağıydı dedim. Hadi dünyada en iyi sol ayak olamadı diyelim, Türkiye'nin en iyi sol ayağı olurdu kendine baksaydı dedim.Dalga geçti tabi.

    Benim çevremdeki tüm büyüklerim aynı şeyi söylüyor. Güngör'de aksini iddia ediyor. Aksini iddia etmeyi bırakın dalga geçiyor.

    Ha şimdi tutupta Alex'in oynar sezonuyla Sergen'in şuan ki pozisyonunu karşılaştırmayalım derim, mümkünse Galatasaray'lı arkadaşlar yorumda bulunsun.

    Sizinde fikirlerinizi alalım istedik, ankete katılırsanız çok mutlu oluruz arkadaşlar. Seviyeli, güzel bir akşam sohbeti olması dileğiyle..

    EDİT:

    Mümkünse baksaydı etseydi yorumlara katılmıyorum diyen arkadaşlar yorum atmasın, öyle diyorlarsa açıp izlesinler aradaki oyun farkını zamanında.
  • 01-10-2012, 18:17:43
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Tabi Ki Sergen . Türkiye de Ki En İyi Sol Ayaktı .
  • 01-10-2012, 18:17:44
    #3
    haha Sayende yüzüm gülüyor mert

    Sergen=oynasaydı onu yapardı bunu yapardı
    Alex=oynadı yaptı

    Sorun ?
  • 01-10-2012, 18:18:22
    #4
    Üyeliği durduruldu
    GuNGoRv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    haha Sayende yüzüm gülüyor mert

    Sergen=oynasaydı onu yapardı bunu yapardı
    Alex=oynadı yaptı

    Sorun ?
    Cevap;

    Alex oynuyor, Sergen yorumluyor.
  • 01-10-2012, 18:18:39
    #5
    kendine baksaydı etseydi kelimelerine katılmıyorum... bu şekilde değerlendirirsek tonla adam sayabilirim ...

    bu ülkede bi HAGI bide ALEX ... başka bilmiyorum ben
  • 01-10-2012, 18:19:24
    #6
    Üyeliği durduruldu
    napster4 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kendine baksaydı etseydi kelimelerine katılmıyorum... bu şekilde değerlendirirsek tonla adam sayabilirim ...

    bu ülkede bi HAGI bide ALEX ... başka bilmiyorum ben
    O zaman Sergen'in oynadığı futbol ile Alex'in oynadığı futbolu izlemenizi tavsiye ederim.
  • 01-10-2012, 18:19:32
    #7
    hahahayau sergen ıyı futbolcuydu o ayrı ama alex nere sergen nere arada siklet farkı var
  • 01-10-2012, 18:19:40
    #8
    WSBGDH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cevap;

    Alex oynuyor, Sergen yorumluyor.
    Şifa Hastanesi ;
    Akıncı Mh. 35240 Konak/İzmir
    0232 446 0880
  • 01-10-2012, 18:20:03
    #9
    Üyeliği durduruldu
    napster4 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kendine baksaydı etseydi kelimelerine katılmıyorum... bu şekilde değerlendirirsek tonla adam sayabilirim ...

    bu ülkede bi HAGI bide ALEX ... başka bilmiyorum ben
    Bilmemek Ayıp Değil Öğrenmemek Ayıp

    Adam Chelsea yi Sahasında İki Golle Devirdi