Eee tabi kendisi Fenerbahçe'li, haliyle Alex'i savunacak.
Ben de bir Beşiktaş'lı olarak Sergen'i söyledim. Dedim ki, Sergen kendine baksaydı dünyanın en iyi sol ayağıydı dedim. Hadi dünyada en iyi sol ayak olamadı diyelim, Türkiye'nin en iyi sol ayağı olurdu kendine baksaydı dedim.Dalga geçti tabi.
Benim çevremdeki tüm büyüklerim aynı şeyi söylüyor. Güngör'de aksini iddia ediyor. Aksini iddia etmeyi bırakın dalga geçiyor.
Ha şimdi tutupta Alex'in oynar sezonuyla Sergen'in şuan ki pozisyonunu karşılaştırmayalım derim, mümkünse Galatasaray'lı arkadaşlar yorumda bulunsun.

Sizinde fikirlerinizi alalım istedik, ankete katılırsanız çok mutlu oluruz arkadaşlar. Seviyeli, güzel bir akşam sohbeti olması dileğiyle..
EDİT:
Mümkünse baksaydı etseydi yorumlara katılmıyorum diyen arkadaşlar yorum atmasın, öyle diyorlarsa açıp izlesinler aradaki oyun farkını zamanında.
