Acıyorum ya şuraya bak Alex ile Sergen'i karşılaştıran insanlar var.Alex kim diyenler ; yıllarca takıma onca golü atan adamı ne oldu da unuttunuz ? size birşey söyleyim kim olursa olsun adamlığıyla,gol atışıyla,kişiliğiyle kimse bir Alex değil !!
Bence bu konuyu uzatmayalım. Alex'in gidişi çok sarstı bizleri. Alex'e yüz yüze bu soruyu sorun; "Aynı dönemin oyuncuları değiliz, karşılaştırmak yanlış olur" derdi.
Hey gidi. Ulan kaptan gidişin bu kadar koydu bize..