Bence bu konuyu uzatmayalım. Alex'in gidişi çok sarstı bizleri. Alex'e yüz yüze bu soruyu sorun; "Aynı dönemin oyuncuları değiliz, karşılaştırmak yanlış olur" derdi.

Hey gidi. Ulan kaptan gidişin bu kadar koydu bize..