Anket Sergen mi ? Alex mi?
Toplam Katılımcı Sayısı: 65
Sergen mi ? Alex mi?
Sergen
%33,85 (22 Oy)
Alex
%66,15 (43 Oy)
  • 01-10-2012, 18:33:01
    #28
    Sergen tek başına oyuncu idi, Alex takım oyuncusu. Alex'in önünde adam yoksa top oynayamaz, Sergen adamı topa koşturmaz, topu adamın ayak ucuna atardı vakti zamanında..

    Oktay - Ertuğrul - Feyyaz döneminin yıldızıdır. Kendi çapında hepsi..
  • 01-10-2012, 18:36:32
    #29
    Üyeliği durduruldu
    Emir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yaw cidden boşsun. Alexle sergeni karşılaştıran sensin ve bize futbol bilgisinden bahsediyorsun.

    Senin yerin http://www.hastane.com.tr/brans-hast...cerrahisi.html

    Sergeni arada masraflarını ödesin.
    GuNGoRv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşte aradaki farkı sende yazıyorsun alex top gelmeden zaten bitiriyor meseleyi sergen ayakla alex beyinle oynuyor bu oyunu
    Buğrahan abi yanıtınızı vermiş ikinizinde

    BUĞRAHAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sergen tek başına oyuncu idi, Alex takım oyuncusu. Alex'in önünde adam yoksa top oynayamaz, Sergen adamı topa koşturmaz, topu adamın ayak ucuna atardı vakti zamanında..

    Oktay - Ertuğrul - Feyyaz döneminin yıldızıdır. Kendi çapında hepsi..
    Anlayacağınız şudur ki, ayak ustasıdır Sergen.

    OYLAMAYA KATILALIM


    Güngör Alex beyin demişsin, tam tersi
  • 01-10-2012, 18:43:10
    #30
    10 tane alex 1 sergen yorumu geliyor sonuç sergen iyi.Hey gidi heey
  • 01-10-2012, 18:44:46
    #31
    şimdi biride der hagi daha iyi tsli biri gelir der susun la* hamiyi unuttunuz ve sonuç olarak konu kitlenir. hepsi birbirinden iyi oyuncular
  • 01-10-2012, 18:45:25
    #32
    Üyeliği durduruldu
    GuNGoRv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 tane alex 1 sergen yorumu geliyor sonuç sergen iyi.Hey gidi heey
    İşte dikkat edersek Sergen için yorum atanlar böyle geçmişini ve oyun tarzını iyi bilen ve mantıklı atılan yorumlar.

    Ama Alex için atılan yorumların %90'ı sidik yarıştırma çabası. Bu %90 ın içine dahilsin.

    Yorumları okuduğunda gerçekten Sergen için gelen yorumlar ağırlığını ortaya koyan yorumlar. Ama Alex yorumlarına baktığımızda sidik yarıştırma durumu bariz ortada.
  • 01-10-2012, 18:48:25
    #33
    Üyeliği durduruldu
    WSBGDH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşte dikkat edersek Sergen için yorum atanlar böyle geçmişini ve oyun tarzını iyi bilen ve mantıklı atılan yorumlar.

    Ama Alex için atılan yorumların %90'ı sidik yarıştırma çabası. Bu %90 ın içine dahilsin.

    Yorumları okuduğunda gerçekten Sergen için gelen yorumlar ağırlığını ortaya koyan yorumlar. Ama Alex yorumlarına baktığımızda sidik yarıştırma durumu bariz ortada.
    Alex adamdı. Sergen ***ti. Yimpaş Yozgatspor'umuz onun yüzünden ligden düştü.


    Böyle düşünüyorsan neden anket açtın? hahaha çok güldüm.
  • 01-10-2012, 18:49:35
    #34
    WSBGDH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşte dikkat edersek Sergen için yorum atanlar böyle geçmişini ve oyun tarzını iyi bilen ve mantıklı atılan yorumlar.

    Ama Alex için atılan yorumların %90'ı sidik yarıştırma çabası. Bu %90 ın içine dahilsin.

    Yorumları okuduğunda gerçekten Sergen için gelen yorumlar ağırlığını ortaya koyan yorumlar. Ama Alex yorumlarına baktığımızda sidik yarıştırma durumu bariz ortada.
    Ne yani konu açıyorsun yorumları almak için istediğin yorumlar gelmeyince boş yorum mu oluyor ? Ergenlikten çıkıp büyümelisin merto 1 aydır sana bilmediğin konularda iddaalaşma diyorum daha öncede ne olduğunu biliyorsun

    Alex yorumu gelince oylama sergen yorumu gelince sonuç ortada sergen !

    15 Alex oyu kullananlar için ne cevabın olacak ?
  • 01-10-2012, 18:53:36
    #35
    Üyeliği durduruldu
    UfukBAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alex adamdı. Sergen ***ti. Yimpaş Yozgatspor'umuz onun yüzünden ligden düştü.


    Böyle düşünüyorsan neden anket açtın? hahaha çok güldüm.
    İnsanların kişiliklerini yargılamak kimseye düşmez birincisi. İkincisi burası forum ortamı düzgün konuşmanızı tavsiye ederim. Üçüncüsü kişilik değil, futbol tartışması yapıyoruz.

    GuNGoRv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne yani konu açıyorsun yorumları almak için istediğin yorumlar gelmeyince boş yorum mu oluyor ? Ergenlikten çıkıp büyümelisin merto 1 aydır sana bilmediğin konularda iddaalaşma diyorum daha öncede ne olduğunu biliyorsun

    Alex yorumu gelince oylama sergen yorumu gelince sonuç ortada sergen !

    15 Alex oyu kullananlar için ne cevabın olacak ?

    Almak istediğim yorumlar Sergen'i ve oynadığı topu gösteren yorumlardı ve çoktan geldi.

    İyi ki bir konuda yanılmışım, konu üzerinde olgun insanlar kendini belli ediyor. Olgun olanlar zaten hangi takımlı olursa olsun Sergen'i ve oynadığı topu zamanında gören , bilen kişilerdir.

    Alex de olsa Sergen'de olsa her ikiside Türk futboluna katkıda bulunmuş insanlardır bu birincisi, sonuç hala ortada Fenerbahçeli arkadaşlarımız sidik yarıştırma çabasında.

    15 Alex oyuna cevabım şudur kardeşim;


    http://www.youtube.com/watch?v=yp3JXhkujhE
  • 01-10-2012, 18:57:25
    #36
    Üyeliği durduruldu
    Hagi ile Alex'i kıyaslamaya çalışsanız neyse diyecemde, Sergen nedir yahu ?