WSBGDH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fenerbahçe =

Beşiktaş =



Oylara gerek yok yorumlara bakabilirsin. Bilen adam nasıl yorum atıyor.
Fenerbahçeliler kendi oyuncularını oylar tabi diyen adam şimdi kendi takımını karşılaştırıyor haha


> olan borcunuzun simgesi heralde