Bu ne ya
Ben sana ne dedim ? 4 şık aç sabri ve messiyi ekle dedim neden eklemedin
Gördüğün gibi ciddi bile olamıyorum bu konuda haha
-
Siirtspor olmasın o ?

Bilgin yoksa susmayı bilcen mertcim.Daha 4 gün önce sordum futbol bilgin var mı diye eh dedin şimdi sergen alexten iyi diyorsun
Ciddi olmayan adamdan ciddi davranması beklenmez birincisi, aç izle diyorum büyüklerine sor diyorum ikincisi
siirt mi? açta bi bak. futbol bilgin iyi olsaydı şuanda alex demezdin zaten.
sergen dönemi futbolla ilgilendiğim dönem. loglara bakarsan eskiden ilgileniyordum şimdi eh işte dedim. kendin konuşuyon kendin batırıyon oda güzel