çadşasşdaş

akşam akşam iyi güldürdünüz

Atılan firikikleri açında bi izleyin hocam

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:24:00 -->-> Daha önceki mesaj 18:23:11 --
Adam oturduğu yerden sizin futbolcularınızı yorumluyo bende olsam 90 dk koşmazdım oturur sizi izlerdim parama bakardım
Bu ne ya
Ben sana ne dedim ? 4 şık aç sabri ve messiyi ekle dedim neden eklemedin
Gördüğün gibi ciddi bile olamıyorum bu konuda haha
-
Siirtspor olmasın o ?

Bilgin yoksa susmayı bilcen mertcim.Daha 4 gün önce sordum futbol bilgin var mı diye eh dedin şimdi sergen alexten iyi diyorsun