• 01-10-2012, 16:05:50
    #46
    SanTieG0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alex de disiplinsizse artık bizim Colman'ı falan ipte sallandırmak lazım.

    Bu arada kimse değil bir istisna var Aziz Yıldırım.
    Evet siz Colman'ı ipte sallandırın. Alex disiplinsiz tabiki de. Hangi oyuncuyu sen teknik adama beni kıskanıyor diye suçlarken gördün? Hangi oyuncu ilk 11 'e giremedim diye bütün Türkiye'yi ayağa kaldırdığını gördün? Hangi oyuncuyu oyundan çıktı diye tavır yapıp trübünlere gidip oturduğunu gördün? Hangi oyuncunun takımı gol yediğinde trübünde otururken gözünün içinin güldüğünü gördün? Tepkisiz kaldığını gördün? Görmüş olabilirsin ama hiçbiri cezasız kalmadı. Kalmaz...

    Benim için tek gerçek FENERBAHÇE'dir. Gerisi yalan. Gelip geçicidir futbolcusu yönetimi ve teknik adamı. Tek gerçek FENERBAHÇE
  • 01-10-2012, 16:08:25
    #47
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Friqx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet siz Colman'ı ipte sallandırın. Alex disiplinsiz tabiki de. Hangi oyuncuyu sen teknik adama beni kıskanıyor diye suçlarken gördün? Hangi oyuncu ilk 11 'e giremedim diye bütün Türkiye'yi ayağa kaldırdığını gördün? Hangi oyuncuyu oyundan çıktı diye tavır yapıp trübünlere gidip oturduğunu gördün? Hangi oyuncunun takımı gol yediğinde trübünde otururken gözünün içinin güldüğünü gördün? Tepkisiz kaldığını gördün? Görmüş olabilirsin ama hiçbiri cezasız kalmadı. Kalmaz...

    Benim için tek gerçek FENERBAHÇE'dir. Gerisi yalan. Gelip geçicidir futbolcusu yönetimi ve teknik adamı. Tek gerçek FENERBAHÇE
    Neden önceden olmuyordu böyle şeyler de bu sene oldu hiç düşündün mü peki ?

    Aykut gerçekten rekor meselesini önemsiyor olmasın
  • 01-10-2012, 16:13:04
    #48
    Rt3
    Üyeliği durduruldu
    Friqx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet siz Colman'ı ipte sallandırın. Alex disiplinsiz tabiki de. Hangi oyuncuyu sen teknik adama beni kıskanıyor diye suçlarken gördün? Hangi oyuncu ilk 11 'e giremedim diye bütün Türkiye'yi ayağa kaldırdığını gördün? Hangi oyuncuyu oyundan çıktı diye tavır yapıp trübünlere gidip oturduğunu gördün? Hangi oyuncunun takımı gol yediğinde trübünde otururken gözünün içinin güldüğünü gördün? Tepkisiz kaldığını gördün? Görmüş olabilirsin ama hiçbiri cezasız kalmadı. Kalmaz...

    Benim için tek gerçek FENERBAHÇE'dir. Gerisi yalan. Gelip geçicidir futbolcusu yönetimi ve teknik adamı. Tek gerçek FENERBAHÇE
    sen hangi teknik direktör'ü gördün takımın en iyi oyuncusunu yedek bıraktıgını
  • 01-10-2012, 16:13:45
    #49
    Yapmayın Alex fenerbahçeye yıllarını vermiş futbolcu. Şampıyonluklarda büyük katkısı var.

    Bence Aykut Kocaman Alex'i kıskanıyor. Zaten adamın bir başarısı da yok.
  • 01-10-2012, 16:22:26
    #50
    SanTieG0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden önceden olmuyordu böyle şeyler de bu sene oldu hiç düşündün mü peki ?

    Aykut gerçekten rekor meselesini önemsiyor olmasın
    Evet Evet. Heykelini diktireyim sonra kadro dışı bırakayım meiş. Fenerbaçe büyük takımdır. Herkes yaptığının cezasını çeker. Polemiğe gerek yok. Üzücü ama bir o kadarda son yaptıklarınıda baz alırsak doğru. Gönderileceği sezon başında konuşuluyordu keşke o zaman yol verselerdi. Fenerbahçe'nin gelmiş geçmiş en iyi yabancı oyuncusu bu şekilde gitmesi en önemlisi KENDİNE ve camia'ya yakışmadı. Ama kendisinin son zamanda ki olumsuz davranışlarını göz önüne alırsak kaşındığı apaçık ortada. Sen Teknik adamdan ve Başkandan üstün değilsin. Diğer Futbolculardan üstün değilsin. En önemlisi kaptansın öncülük etmen gereken yerde insanları rahatsız edici hareketlerde buluyorsun. Futbol twetter üzerinden oynanmıyor.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:22:26 -->-> Daha önceki mesaj 16:18:01 --

    Rt3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen hangi teknik direktör'ü gördün takımın en iyi oyuncusunu yedek bıraktıgını
    BALOTELLİ. M.City Dünyanın İlk 5 takımına girer.
    M.City Teknik direktörü R.Madrid-M.City Maçında 18 kişilik kadrosuna almadı. Şu andada ilk 11 de oynamıyor hep yedek. Neden ? Düzgün durmadığı için. Alex çok düzgün duruyor demi?
  • 01-10-2012, 16:23:18
    #51
    Allah Alex'in Belasını versin. Defolsun gitsin bu takımdan. Geçen yıl gol krallığına oynayan bir adamın nasıl oldu da bu yıl hiç bir maçta adam gibi bir hareketini göremedik ? Bana göre şerefi beş para etmez bir adamdır.
  • 01-10-2012, 16:26:34
    #52
    RDY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah Alex'in Belasını versin. Defolsun gitsin bu takımdan. Geçen yıl gol krallığına oynayan bir adamın nasıl oldu da bu yıl hiç bir maçta adam gibi bir hareketini göremedik ? Bana göre şerefi beş para etmez bir adamdır.
    Yapmayın hocam adam senelerdir Fenerbahçeye hizmet etmiş sayısız gol atmış bir o kadar attırmış tek başına aldığı maçın haddi hesabı yok 5 maç gol atmadı diye ******** mi oldu bu adam şimdi üstelik bu kadar moral olarak çökükken ?
  • 01-10-2012, 16:30:19
    #53
    MeSsO_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yapmayın hocam adam senelerdir Fenerbahçeye hizmet etmiş sayısız gol atmış bir o kadar attırmış tek başına aldığı maçın haddi hesabı yok 5 maç gol atmadı diye ******** mi oldu bu adam şimdi üstelik bu kadar moral olarak çökükken ?
    Eğer geçen yıl kral ilan edilen Aykut Kocaman bu yıl 5 maç kaybetti diye ******** ilan ediliyorsa, Alex şerefsizin en önde gidenidir.

    Hiç bir futbolcu bu takımın teknik direktöründen heleki bu adam Fenerbahçenin çocuğuysa ve Türkse üstün değildir. Onun önünde diz çökmeye mahkumdur.

    Kısacası Alex nankördür. Şerefsizdir. Her sözleşmesi biterken bu hareketleri yapar. Geçen sözleşmesi bittiğindede medyadan başka takımlarla görüşüyorum diye röportaj veren Alex değil miydi ? Nasılda unuttunuz bunları. Defolsun gitsin bu takımdan.


    Ben Fenerbahçeliyim. Ama bir adam benim takımımdan üstün değildir.
  • 01-10-2012, 16:38:55
    #54
    RDY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer geçen yıl kral ilan edilen Aykut Kocaman bu yıl 5 maç kaybetti diye ******** ilan ediliyorsa, Alex şerefsizin en önde gidenidir.

    Hiç bir futbolcu bu takımın teknik direktöründen heleki bu adam Fenerbahçenin çocuğuysa ve Türkse üstün değildir. Onun önünde diz çökmeye mahkumdur.

    Kısacası Alex nankördür. Şerefsizdir. Her sözleşmesi biterken bu hareketleri yapar. Geçen sözleşmesi bittiğindede medyadan başka takımlarla görüşüyorum diye röportaj veren Alex değil miydi ? Nasılda unuttunuz bunları. Defolsun gitsin bu takımdan.


    Ben Fenerbahçeliyim. Ama bir adam benim takımımdan üstün değildir.
    Haksızsın demiyoruz. Sinkaflı kelimeleri boşver değmez İnan.