SanTieG0 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Benim için tek gerçek FENERBAHÇE'dir. Gerisi yalan. Gelip geçicidir futbolcusu yönetimi ve teknik adamı. Tek gerçek FENERBAHÇE
85
●4.529
Fenerbaçe büyük takımdır. Herkes yaptığının cezasını çeker. Polemiğe gerek yok. Üzücü ama bir o kadarda son yaptıklarınıda baz alırsak doğru. Gönderileceği sezon başında konuşuluyordu keşke o zaman yol verselerdi. Fenerbahçe'nin gelmiş geçmiş en iyi yabancı oyuncusu bu şekilde gitmesi en önemlisi KENDİNE ve camia'ya yakışmadı. Ama kendisinin son zamanda ki olumsuz davranışlarını göz önüne alırsak kaşındığı apaçık ortada. Sen Teknik adamdan ve Başkandan üstün değilsin. Diğer Futbolculardan üstün değilsin. En önemlisi kaptansın öncülük etmen gereken yerde insanları rahatsız edici hareketlerde buluyorsun. Futbol twetter üzerinden oynanmıyor.
M.City Dünyanın İlk 5 takımına girer.