Mr.Function adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Alex kadro dışı
85
●4.529
- 01-10-2012, 15:24:46terbiyesizlik 9 yıllık heykeli dikilen efsanenin a2 paf takımıyla çalışmaya gönderilmesidir. sahte taraftar lafina gelince senin gibi takimi yonetemeyenlere destek cikmak yerine efsaneye destek cıkmayı tercih ediyorum. en büyük hatayı aykut hocayı desteklemekle siz yaptınız.Mr.Function adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-10-2012, 15:47:16bır gs lı olarak Alexe yapılanı dogru bulmuyorum
kım ne derse desın Aykut sıstemını oyununu oturtamadı takımın kondısyonu yok bıreysel becerı desen oda yok hersey Alex uzerıne kuruluydu Alex cıkıca takım aps bıle yapamıyor
bunu bıle bıle Alexız oyun duzenı kurmayı denedı beceremedı sımdı yonetımde Aykutta Alexın uzerıne yuklenıyor
Allahtan fener taraftarı Alexı kucaklıyor - 01-10-2012, 15:56:44Disiplinsiz hareket etmeyecek o zaman. Kimse Fenerbahçe 'den üstün değildir. Ayağını denk alacak. En iyisi oldu bence. Olması gereken de buydu.SanTieG0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-10-2012, 15:57:08Alex de disiplinsizse artık bizim Colman'ı falan ipte sallandırmak lazım.sinyalsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu arada kimse değil bir istisna var Aziz Yıldırım. - 01-10-2012, 16:05:17Trabzonu bilmem de büyük kulüpler böyle davranmalı. Futbolu twitter üzerinden oynayacaksa kendisi bilir. Aziz başkan bu kulüpten en son gidecek adam ama elbet bir gün gidecek. Başkan da dahil kimse fenerbahçeden üstün değildir.SanTieG0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle