• 01-10-2012, 15:11:45
    #37
    Mr.Function adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    terbiyesizliğin lüzumu yok.

    Yürü git alexin peşinde.
    Terbiyesizlik yapıldıysa bu alex'e yapıldı.Alex gibi bir adamı a2 takıma göndermek nedir ?
  • 01-10-2012, 15:24:46
    #38
    Mr.Function adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    terbiyesizliğin lüzumu yok.

    Yürü git alexin peşinden.

    Fenerbahçe hakkında kimsenin öyle artist artist twitterdan mesaj atacağı takım değildir. Herkes haddini bilecek, hem oyuncular hem de sahte taraftarlar.
    terbiyesizlik 9 yıllık heykeli dikilen efsanenin a2 paf takımıyla çalışmaya gönderilmesidir. sahte taraftar lafina gelince senin gibi takimi yonetemeyenlere destek cikmak yerine efsaneye destek cıkmayı tercih ediyorum. en büyük hatayı aykut hocayı desteklemekle siz yaptınız.
  • 01-10-2012, 15:47:16
    #39
    bır gs lı olarak Alexe yapılanı dogru bulmuyorum

    kım ne derse desın Aykut sıstemını oyununu oturtamadı takımın kondısyonu yok bıreysel becerı desen oda yok hersey Alex uzerıne kuruluydu Alex cıkıca takım aps bıle yapamıyor

    bunu bıle bıle Alexız oyun duzenı kurmayı denedı beceremedı sımdı yonetımde Aykutta Alexın uzerıne yuklenıyor
    Allahtan fener taraftarı Alexı kucaklıyor
  • 01-10-2012, 15:47:20
    #40
    Alex artık takıma zarar veriyordu. Yok şuraya gidicem. Yok 3 takımdan teklif var. Yok beni kıskanıyorlar. HERKES HADDİNİ BİLECEK....! Bilmeyen böyle a2 de oynar. Kendi kendine yazık etti. Kimse Alex'e ses etmedi şimdiye kadar iyi dayanıldı.

    Kendi başını kendi yaktı.
  • 01-10-2012, 15:53:42
    #41
    Böyle olmamalıydı en azından böyle bitmemeliydi ama ne yapalım .. Alex'in zaten heykelini dikerek her zaman kadroda olacaktır .. Arkadaşlarıyla vedalaşıp tesislerden ayrılmış ..
  • 01-10-2012, 15:54:43
    #42
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    SON DAKİKA | FENERBAHÇE - Takım arkadaşlarıyla vedalaşan Alex de Souza tesislerden ayrıldı.

    Bu kulübe senelerdir hizmet etmiş ligin en iyi yabancısını da böyle gönderiyorlar ya bir şey demiyorum daha.
  • 01-10-2012, 15:56:44
    #43
    SanTieG0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    SON DAKİKA | FENERBAHÇE - Takım arkadaşlarıyla vedalaşan Alex de Souza tesislerden ayrıldı.

    Bu kulübe senelerdir hizmet etmiş ligin en iyi yabancısını da böyle gönderiyorlar ya bir şey demiyorum daha.
    Disiplinsiz hareket etmeyecek o zaman. Kimse Fenerbahçe 'den üstün değildir. Ayağını denk alacak. En iyisi oldu bence. Olması gereken de buydu.
  • 01-10-2012, 15:57:08
    #44
    sinyalsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Disiplinsiz hareket etmeyecek o zaman. Kimse Fenerbahçe 'den üstün değildir. Ayağını denk alacak. En iyisi oldu bence. Olması gereken de buydu.
    Alex de disiplinsizse artık bizim Colman'ı falan ipte sallandırmak lazım.

    Bu arada kimse değil bir istisna var Aziz Yıldırım.
  • 01-10-2012, 16:05:17
    #45
    SanTieG0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alex de disiplinsizse artık bizim Colman'ı falan ipte sallandırmak lazım.

    Bu arada kimse değil bir istisna var Aziz Yıldırım.
    Trabzonu bilmem de büyük kulüpler böyle davranmalı. Futbolu twitter üzerinden oynayacaksa kendisi bilir. Aziz başkan bu kulüpten en son gidecek adam ama elbet bir gün gidecek. Başkan da dahil kimse fenerbahçeden üstün değildir.