bır gs lı olarak Alexe yapılanı dogru bulmuyorum
kım ne derse desın Aykut sıstemını oyununu oturtamadı takımın kondısyonu yok bıreysel becerı desen oda yok hersey Alex uzerıne kuruluydu Alex cıkıca takım aps bıle yapamıyor
bunu bıle bıle Alexız oyun duzenı kurmayı denedı beceremedı sımdı yonetımde Aykutta Alexın uzerıne yuklenıyor
Allahtan fener taraftarı Alexı kucaklıyor