Disiplinsiz hareket etmeyecek o zaman. Kimse Fenerbahçe 'den üstün değildir. Ayağını denk alacak. En iyisi oldu bence. Olması gereken de buydu.
Alex de disiplinsizse artık bizim Colman'ı falan ipte sallandırmak lazım.
Bu arada kimse değil bir istisna var Aziz Yıldırım.