SanTieG0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
SON DAKİKA | FENERBAHÇE - Takım arkadaşlarıyla vedalaşan Alex de Souza tesislerden ayrıldı.

Bu kulübe senelerdir hizmet etmiş ligin en iyi yabancısını da böyle gönderiyorlar ya bir şey demiyorum daha.
Disiplinsiz hareket etmeyecek o zaman. Kimse Fenerbahçe 'den üstün değildir. Ayağını denk alacak. En iyisi oldu bence. Olması gereken de buydu.