• 01-10-2012, 16:45:07
    #55
    Alex; şurada iki gün önce birbirimizi yediğimiz adamların sevgisini kazanmışsa sorun Alex'te değildir...
  • 01-10-2012, 17:08:19
    #56
    RDY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah Alex'in Belasını versin. Defolsun gitsin bu takımdan. Geçen yıl gol krallığına oynayan bir adamın nasıl oldu da bu yıl hiç bir maçta adam gibi bir hareketini göremedik ? Bana göre şerefi beş para etmez bir adamdır.
    sizin futbol bilginizden şüphe ederim.eğer alexe böyle laflar söylüyorsanız ben koyu bir galatasaraylıyım ama alexin oynadıgı topu kimse oynamıyordu.bir hagi bir alex başkaydı.sayısız maçı tek başına almadımı bu adam.aykut kocaman ne verdi fenerbahçeye ne başarısı var allah için söyleyin.
  • 01-10-2012, 17:09:26
    #57
    korkufan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sizin futbol bilginizden şüphe ederim.eğer alexe böyle laflar söylüyorsanız ben koyu bir galatasaraylıyım ama alexin oynadıgı topu kimse oynamıyordu.bir hagi bir alex başkaydı.sayısız maçı tek başına almadımı bu adam.aykut kocaman ne verdi fenerbahçeye ne başarısı var allah için söyleyin.
    lütfen o yorum altındaki ikinci yorumumun son cümlesinide okuyun
  • 01-10-2012, 17:13:10
    #58
    RDY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah Alex'in Belasını versin. Defolsun gitsin bu takımdan. Geçen yıl gol krallığına oynayan bir adamın nasıl oldu da bu yıl hiç bir maçta adam gibi bir hareketini göremedik ? Bana göre şerefi beş para etmez bir adamdır.
    peki aykut kocamanın hiç mi suçu yok geçen senede demiyormuydu alexi kadroda görmek istemiyorum diye alex oynamadı geçen sene 3.4 maç fener tepe taklak adam şampiyonluğa giderken bile en iyisi alexdi. balotelli gibi bir adam manchester cityde oynuyorsa alex fenerbahçede hayli hayli oynardı. yapmayın allahınızı severseniz adam 7.8 sene emek vermiş herkez ne diyordu tamam iyi oyuncu ama bir alex değil.herkezin diline takılan bu kelime ne olduda bir anda silindi.adamın heykelini diktiniz be heykelini.efsane ilan ettiniz yalanmıydı.şimdi o heykel

    bana sadece aykut kocamanın başarısını söylermisiniz ne getirdi ne yaptı ?
  • 01-10-2012, 17:21:59
    #59
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yazik alex bu hallere dustu ya Fenerbahcede artik kimse olamaz o sekilde. Uzuldum alexe
  • 01-10-2012, 17:29:29
    #60
    Üyeliği durduruldu
    Emre'den sonra Alex. Aynen devam.

    Bu oyuncular Türkiye için çok büyük. Bazılarının kafa yapısı kaldıramadı haliyle. Yolları açık olsun ne diyelim..
  • 01-10-2012, 17:44:05
    #61
    korkufan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    peki aykut kocamanın hiç mi suçu yok geçen senede demiyormuydu alexi kadroda görmek istemiyorum diye alex oynamadı geçen sene 3.4 maç fener tepe taklak adam şampiyonluğa giderken bile en iyisi alexdi. balotelli gibi bir adam manchester cityde oynuyorsa alex fenerbahçede hayli hayli oynardı. yapmayın allahınızı severseniz adam 7.8 sene emek vermiş herkez ne diyordu tamam iyi oyuncu ama bir alex değil.herkezin diline takılan bu kelime ne olduda bir anda silindi.adamın heykelini diktiniz be heykelini.efsane ilan ettiniz yalanmıydı.şimdi o heykel

    bana sadece aykut kocamanın başarısını söylermisiniz ne getirdi ne yaptı ?

    1- heykelini fenerbahçe dikmedi, 2-3 tane dernek dikti. Kaldı ki Aykut hoca Alex'e duyduğu sevgiden ötürü törene kendiside katıldı.
    2- koskoca uefa kupasını alan bir takımsınız, ancak ne hikmetki kendi oyuncularınıza jübile yapamayan bir takımsınız. Kendi oyuncularına jübile yapmayan bir takımın taraftarı Fenerbahçe için nasıl olurda böyle vefadan bahsedebilir ?
    3- Alex in futboluna lafımız yok, son 8 senedir oynadığı futbola lafım yok, ancak bu sene oynadığı futbol ile gitmesi gerekiyor.
  • 01-10-2012, 17:48:33
    #62
    Beceremediği işi kendi üstünden atmak için Alex e suçu atmak iyi numara.

    Gözü boyanmış aykutsporlular dışında herkes neyin ne olduğunu iyi görüyor aykut hoca. 2 maç sonra bu seyirci saraçoğluna gelecek sende hesap vereceksin.Alexle güç savaşı yapacağına kabul edip erdemli olup istifanı etseydin. Takım oyun oynamıyor sorumlu alex öylemi? Sorumlu hiçbir teknik bilgisi olmayan hocamız değil Alex. Doğru ya burası Ankaraspor.
  • 01-10-2012, 17:49:14
    #63
    RDY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3- Alex in futboluna lafımız yok, son 8 senedir oynadığı futbola lafım yok, ancak bu sene oynadığı futbol ile gitmesi gerekiyor.
    8 yıldır canını dişine takıp takımda "EFSANE" olmuş bir oyuncunun tek kalemde silinip atılması gerekmiyor ama?