RDY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3- Alex in futboluna lafımız yok, son 8 senedir oynadığı futbola lafım yok, ancak bu sene oynadığı futbol ile gitmesi gerekiyor.
8 yıldır canını dişine takıp takımda "EFSANE" olmuş bir oyuncunun tek kalemde silinip atılması gerekmiyor ama?