RDY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah Alex'in Belasını versin. Defolsun gitsin bu takımdan. Geçen yıl gol krallığına oynayan bir adamın nasıl oldu da bu yıl hiç bir maçta adam gibi bir hareketini göremedik ? Bana göre şerefi beş para etmez bir adamdır.
sizin futbol bilginizden şüphe ederim.eğer alexe böyle laflar söylüyorsanız ben koyu bir galatasaraylıyım ama alexin oynadıgı topu kimse oynamıyordu.bir hagi bir alex başkaydı.sayısız maçı tek başına almadımı bu adam.aykut kocaman ne verdi fenerbahçeye ne başarısı var allah için söyleyin.