RDY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah Alex'in Belasını versin. Defolsun gitsin bu takımdan. Geçen yıl gol krallığına oynayan bir adamın nasıl oldu da bu yıl hiç bir maçta adam gibi bir hareketini göremedik ? Bana göre şerefi beş para etmez bir adamdır.
peki aykut kocamanın hiç mi suçu yok geçen senede demiyormuydu alexi kadroda görmek istemiyorum diye alex oynamadı geçen sene 3.4 maç fener tepe taklak adam şampiyonluğa giderken bile en iyisi alexdi. balotelli gibi bir adam manchester cityde oynuyorsa alex fenerbahçede hayli hayli oynardı. yapmayın allahınızı severseniz adam 7.8 sene emek vermiş herkez ne diyordu tamam iyi oyuncu ama bir alex değil.herkezin diline takılan bu kelime ne olduda bir anda silindi.adamın heykelini diktiniz be heykelini.efsane ilan ettiniz yalanmıydı.şimdi o heykel

bana sadece aykut kocamanın başarısını söylermisiniz ne getirdi ne yaptı ?