O adam çıkıp gitse, çok şey düzelir şu futbol dünyasında eminim..
Alex kadro dışı
85
●4.529
- 01-10-2012, 18:49:44Üyeliği durdurulduBaşkan adayı olsam şu takıma, ilk yapacağım iş Alex'i takımın teknik direktörü yapmak olurdu. Sonuna kadar hakediyor bu adam bu görevi.. Aslında biz Galatasaraylıların en büyük nefreti fenerbahçeden ziyade, aziz yıldırım. Şahsen benim öyle
O adam çıkıp gitse, çok şey düzelir şu futbol dünyasında eminim..
- 01-10-2012, 18:57:32Üyeliği durdurulduFByu sike yaparak lekeleyen Aziz Yildirimdir. Bu oyle bir lekedirki 100 yil ugrassan cikaramazsin.sinyalsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
9 yildan beri takimin en iyisi olan, halada takimin ayaktaki tek adamini harcamak bu kadar kolay degil. Aykut Kocaman seyircili maca kadar istifa et, kendini kurtar, o zamana kadar istifa gelmezse, kacacak delik ara.
Takimin en iyi oynayan adamini, efsaneyi adamlar egolari icin harcadi. Allah belalarini versin. Insallah Aziz Yildirim hapislerde surunur, insallah en kisa surede mahkeme sonuclanirda alirlar bunu iceri. Aykut Kocaman, senin bu kulube verdigin zararin haddi hesabi yok. Adam olup, cekip gidecegine, yaptiklarina bak. Seninde Aziz Yildirimdan eksik tarafin yok. Senin aldigin maastaki en ufak katkim haram olsun, bogazindan gecmesin.
Bu ne ya. Biz, Fenerbahceliler, ne zaman irkci olduk. Bizim icin hizmet onemlidir, hizmeti yapan adamin dili, dini, irki onemli degildir. 9 seneden beri yaptiklariyla Alex efsanedir. 30 yil sonra bile ben Alexi oynarken gordum diye konusurum, ama Aykut ve Aziz Yildirim icin insanlarin soyleyeceklerini buraya yazmak bile istemem. Bizde iki tane efsane oyuncu vardir. Biri Lefter, digeri Alex. Ikiside irk bakimindan Turk degildir, ve ayni zamanda efsanelerdir. Bugun GSliler, BJKliler bile bu ikisi icin saygi ve sevgi gosteriyorsa, bir bildikleri vardir diye dusuneceksin. Bir Turkun bizim gozumuzde digerlerinde ne eksikligi vardir, ne fazlaligi vardir. Bizim gozumuzde irkin onemi yoktur. Bu takimda simdiye kadar onlarca irktan futbolcu oynadi, hepside yaptiklari hizmetle degerlendirildi. Irkci tavrindan dolayida seni kiniyorum.RDY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aykut Kocaman FBnin cocugu ise Alex efsanesidir. Bu iki insan yaptiklari hizmetle karsilastirildiginda Alex fersah fersah Aykut Kocamanin ustundedir. Bit Turkunde diger irklardan ne ustunlugu nede eksikligi vardir, bizim icin onemli olan insanliktir. - 02-10-2012, 03:12:41tam olarak demek istediğimi aşağıda sakin kafa ile yazdım...
RDY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

