Başkan adayı olsam şu takıma, ilk yapacağım iş Alex'i takımın teknik direktörü yapmak olurdu. Sonuna kadar hakediyor bu adam bu görevi.. Aslında biz Galatasaraylıların en büyük nefreti fenerbahçeden ziyade, aziz yıldırım. Şahsen benim öyle

O adam çıkıp gitse, çok şey düzelir şu futbol dünyasında eminim..