• 01-10-2012, 18:13:29
    #73
    Yazıklar olsun!
    Yeni işte alacağım ilk maaşımla forma alacaktım, vazgeçtim.
  • 01-10-2012, 18:18:41
    #74
    Üyeliği durduruldu
    SeoSarp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazıklar olsun!
    Yeni işte alacağım ilk maaşımla forma alacaktım, vazgeçtim.
    Alma hocam.

    Tepki zamanı artık. Zonguldak'a gelmeden ben de alacaktım. Zaman olmadı ve alamadım. Bayramda alacaktım ama artık umrumda değil. Aziz Yıldırım Fenerbank yapacakmış bize ihtiyacı yok zaten
  • 01-10-2012, 18:19:18
    #75
    Bir galatasaraylı olarak söylüyorum arkadaşlar sözüm fenerbahçeli arkadaşlara desteğinizi çekin şu başkandan teknik direktörden yaptıkları hiç mantıklı değil. 8 sene kulübe bu kadar hizmet vermiş efendi adam hiç görmedim türkiyede üstelik yabancı birisi yazıktır.
  • 01-10-2012, 18:20:05
    #76
    sinyalsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben patronum, sen işçi. Bana twitter üzerinden hakaret edip iftira atıp duruyorsun. Benim ne yapmam lazım? sana madalya takayım mı?

    Alex olayı budur. İsterse 20 sene takımın en iyi futbolcusu olsun. Fenerbahçe 'yi kimse lekeleyemez hele de bir futbolcu.
    Anladık senin Aykut parayla tutup getirmiş buraya işi gücü bırakıp Alex'e salla diye ama komik olmaya başladın...
  • 01-10-2012, 18:29:04
    #77
    Üyeliği durduruldu
    sinyalsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben patronum, sen işçi. Bana twitter üzerinden hakaret edip iftira atıp duruyorsun. Benim ne yapmam lazım? sana madalya takayım mı?

    Alex olayı budur. İsterse 20 sene takımın en iyi futbolcusu olsun. Fenerbahçe 'yi kimse lekeleyemez hele de bir futbolcu.
    Teknik direktör lekeleyebilir mi yani ? Yada başkan ? Kusura bakmayın ama en başta Aziz Yıldırım gitmedikçe bu takım daha çok lekelenir..
  • 01-10-2012, 18:29:43
    #78
    Üyeliği durduruldu
    Aykut k(oc)aman
  • 01-10-2012, 18:36:00
    #79
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sinyalsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben patronum, sen işçi. Bana twitter üzerinden hakaret edip iftira atıp duruyorsun. Benim ne yapmam lazım? sana madalya takayım mı?

    Alex olayı budur. İsterse 20 sene takımın en iyi futbolcusu olsun. Fenerbahçe 'yi kimse lekeleyemez hele de bir futbolcu.
    Fenerbahçeyi Alex mi lekeledi Aziz ve ekibi mi ?
  • 01-10-2012, 18:36:44
    #80
    sinyalsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben patronum, sen işçi. Bana twitter üzerinden hakaret edip iftira atıp duruyorsun. Benim ne yapmam lazım? sana madalya takayım mı?

    Alex olayı budur. İsterse 20 sene takımın en iyi futbolcusu olsun. Fenerbahçe 'yi kimse lekeleyemez hele de bir futbolcu.
    Eğer sen Aykutsan 3 kere tıklat. Çünkü sayacak küfürlerimiz var.
  • 01-10-2012, 18:43:37
    #81
    Alex'in veda mektubu:

    Biraz sonra uçağa bineceğim. O dakikadan sonra, Brezilya size uzak, Türkiye bana yakın olacak. Evet, birazdan peronda yavaş adımlarla yürüyeceğim. Önce arkama bakmak istemeyeceğim, gözlerimle savaşacağım. Çok kısa sürecek. İlk adımda yenileceğim. Başımı arkaya çevirdiğimde milyonları görmek, milyonlarca sevgiyi bırakıp gitmek zor olac…ak, olmalı.

    Dianne’ya sesleneceğim çok kısık sesle. ‘Bak diyeceğim, bak neleri bırakıyoruz…’ Dianne’a gülümseyecek bana. Sıcak bir öpücük kondurabilir o anda, belki hiçbir şey yapmaz. Öylece beklerim ben yine. Bu aşkı ona söylemezsem, buradan nasıl giderim. Sonra kızlarımı kucağıma alacağım, bavulumu bırakıp. Onlar ağlayacaklar. Seviyorlarsa babamı bu kadar, neden gidiyoruz? diyecekler… Susacağız eşimle. Cevap veremeyeceğiz. Kızacağız kendimize.

    Bir el yükselecek başımdan yukarı. Hüzün kokacak baştan sonra. O el hiç inmek istemeyecek. Hep veda sürsün, gitmek anlamını yitirsin ve unutalım bu terkedişi dileyecek. Arkamı o bayrağa dönmek olacak en zoru. Eli yere indirdiğimde, hızlıca hareket etmeliyim. Birkaç saniye daha beklersem, önce kızlarımı salacağım geriye. Sonra biz yürüyeceğiz Fenerbahçe’ye… İçimden sayacağım tek tek. Ve o an da ayaklarımı çok şık bir hareketle uçağa doğru çevireceğim. Dayanamacağım. Çökmek isteyecek dizlerim. Karıma tutunacağım, kızlarıma dua edeceğim…

    Arkadaki şarkıları bırakmak en zoru, en acı vereni bu olacak. Duymak isteyip, bekleyemeyeceğim mesela. Her haftasonu sevemeyeceğim tekrardan. Şükrü Saraçoğlunda gol sevinci yaşamaktan öte, bir taraftarı dünyanın en mutlu insanı yapamayacağım… Üzülüyorum. Kapılar açılacak birazdan. Beklemekte fayda var az daha.

    Birkaç sene kaldı bu sahneyi yaşatmaya size. Duygularımı tahmin edemezsin büyük Fenerbahçe taraftarı. Sizden ayrılmayı düşünmek, aile fertlerinden birini kaybetmek gibi olacak, olmalı.
    Ama daha var, o şık hareketi yapmaya daha süre, o ellerin kaldıracağı kupalar var.

    Benim adım Alex De Souza.