Ben patronum, sen işçi. Bana twitter üzerinden hakaret edip iftira atıp duruyorsun. Benim ne yapmam lazım? sana madalya takayım mı?
Alex olayı budur. İsterse 20 sene takımın en iyi futbolcusu olsun. Fenerbahçe 'yi kimse lekeleyemez hele de bir futbolcu.
Fenerbahçeyi Alex mi lekeledi Aziz ve ekibi mi ?