Bir galatasaraylı olarak söylüyorum arkadaşlar sözüm fenerbahçeli arkadaşlara desteğinizi çekin şu başkandan teknik direktörden yaptıkları hiç mantıklı değil. 8 sene kulübe bu kadar hizmet vermiş efendi adam hiç görmedim türkiyede üstelik yabancı birisi yazıktır.