sinyalsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben patronum, sen işçi. Bana twitter üzerinden hakaret edip iftira atıp duruyorsun. Benim ne yapmam lazım? sana madalya takayım mı?

Alex olayı budur. İsterse 20 sene takımın en iyi futbolcusu olsun. Fenerbahçe 'yi kimse lekeleyemez hele de bir futbolcu.
Teknik direktör lekeleyebilir mi yani ? Yada başkan ? Kusura bakmayın ama en başta Aziz Yıldırım gitmedikçe bu takım daha çok lekelenir..