SeoSarp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yazıklar olsun!
Yeni işte alacağım ilk maaşımla forma alacaktım, vazgeçtim.
Alma hocam.

Tepki zamanı artık. Zonguldak'a gelmeden ben de alacaktım. Zaman olmadı ve alamadım. Bayramda alacaktım ama artık umrumda değil. Aziz Yıldırım Fenerbank yapacakmış bize ihtiyacı yok zaten