Beceremediği işi kendi üstünden atmak için Alex e suçu atmak iyi numara.

Gözü boyanmış aykutsporlular dışında herkes neyin ne olduğunu iyi görüyor aykut hoca. 2 maç sonra bu seyirci saraçoğluna gelecek sende hesap vereceksin.Alexle güç savaşı yapacağına kabul edip erdemli olup istifanı etseydin. Takım oyun oynamıyor sorumlu alex öylemi? Sorumlu hiçbir teknik bilgisi olmayan hocamız değil Alex. Doğru ya burası Ankaraspor.