Mr.Function adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
terbiyesizliğin lüzumu yok.

Yürü git alexin peşinden.

Fenerbahçe hakkında kimsenin öyle artist artist twitterdan mesaj atacağı takım değildir. Herkes haddini bilecek, hem oyuncular hem de sahte taraftarlar.
terbiyesizlik 9 yıllık heykeli dikilen efsanenin a2 paf takımıyla çalışmaya gönderilmesidir. sahte taraftar lafina gelince senin gibi takimi yonetemeyenlere destek cikmak yerine efsaneye destek cıkmayı tercih ediyorum. en büyük hatayı aykut hocayı desteklemekle siz yaptınız.