Alex de disiplinsizse artık bizim Colman'ı falan ipte sallandırmak lazım.
Bu arada kimse değil bir istisna var Aziz Yıldırım.
Trabzonu bilmem de büyük kulüpler böyle davranmalı. Futbolu twitter üzerinden oynayacaksa kendisi bilir. Aziz başkan bu kulüpten en son gidecek adam ama elbet bir gün gidecek. Başkan da dahil kimse fenerbahçeden üstün değildir.