SanTieG0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden önceden olmuyordu böyle şeyler de bu sene oldu hiç düşündün mü peki ?

Aykut gerçekten rekor meselesini önemsiyor olmasın
Evet Evet. Heykelini diktireyim sonra kadro dışı bırakayım meiş. Fenerbaçe büyük takımdır. Herkes yaptığının cezasını çeker. Polemiğe gerek yok. Üzücü ama bir o kadarda son yaptıklarınıda baz alırsak doğru. Gönderileceği sezon başında konuşuluyordu keşke o zaman yol verselerdi. Fenerbahçe'nin gelmiş geçmiş en iyi yabancı oyuncusu bu şekilde gitmesi en önemlisi KENDİNE ve camia'ya yakışmadı. Ama kendisinin son zamanda ki olumsuz davranışlarını göz önüne alırsak kaşındığı apaçık ortada. Sen Teknik adamdan ve Başkandan üstün değilsin. Diğer Futbolculardan üstün değilsin. En önemlisi kaptansın öncülük etmen gereken yerde insanları rahatsız edici hareketlerde buluyorsun. Futbol twetter üzerinden oynanmıyor.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:22:26 -->-> Daha önceki mesaj 16:18:01 --

Rt3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sen hangi teknik direktör'ü gördün takımın en iyi oyuncusunu yedek bıraktıgını
BALOTELLİ. M.City Dünyanın İlk 5 takımına girer.
M.City Teknik direktörü R.Madrid-M.City Maçında 18 kişilik kadrosuna almadı. Şu andada ilk 11 de oynamıyor hep yedek. Neden ? Düzgün durmadığı için. Alex çok düzgün duruyor demi?