RDY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer geçen yıl kral ilan edilen Aykut Kocaman bu yıl 5 maç kaybetti diye ******** ilan ediliyorsa, Alex şerefsizin en önde gidenidir.

Hiç bir futbolcu bu takımın teknik direktöründen heleki bu adam Fenerbahçenin çocuğuysa ve Türkse üstün değildir. Onun önünde diz çökmeye mahkumdur.

Kısacası Alex nankördür. Şerefsizdir. Her sözleşmesi biterken bu hareketleri yapar. Geçen sözleşmesi bittiğindede medyadan başka takımlarla görüşüyorum diye röportaj veren Alex değil miydi ? Nasılda unuttunuz bunları. Defolsun gitsin bu takımdan.


Ben Fenerbahçeliyim. Ama bir adam benim takımımdan üstün değildir.
Haksızsın demiyoruz. Sinkaflı kelimeleri boşver değmez İnan.