Friqx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet siz Colman'ı ipte sallandırın. Alex disiplinsiz tabiki de. Hangi oyuncuyu sen teknik adama beni kıskanıyor diye suçlarken gördün? Hangi oyuncu ilk 11 'e giremedim diye bütün Türkiye'yi ayağa kaldırdığını gördün? Hangi oyuncuyu oyundan çıktı diye tavır yapıp trübünlere gidip oturduğunu gördün? Hangi oyuncunun takımı gol yediğinde trübünde otururken gözünün içinin güldüğünü gördün? Tepkisiz kaldığını gördün? Görmüş olabilirsin ama hiçbiri cezasız kalmadı. Kalmaz...

Benim için tek gerçek FENERBAHÇE'dir. Gerisi yalan. Gelip geçicidir futbolcusu yönetimi ve teknik adamı. Tek gerçek FENERBAHÇE
sen hangi teknik direktör'ü gördün takımın en iyi oyuncusunu yedek bıraktıgını