Allah Alex'in Belasını versin. Defolsun gitsin bu takımdan. Geçen yıl gol krallığına oynayan bir adamın nasıl oldu da bu yıl hiç bir maçta adam gibi bir hareketini göremedik ? Bana göre şerefi beş para etmez bir adamdır.