Allah Alex'in Belasını versin. Defolsun gitsin bu takımdan. Geçen yıl gol krallığına oynayan bir adamın nasıl oldu da bu yıl hiç bir maçta adam gibi bir hareketini göremedik ? Bana göre şerefi beş para etmez bir adamdır.
Yapmayın hocam adam senelerdir Fenerbahçeye hizmet etmiş sayısız gol atmış bir o kadar attırmış tek başına aldığı maçın haddi hesabı yok 5 maç gol atmadı diye ******** mi oldu bu adam şimdi üstelik bu kadar moral olarak çökükken ?