• 17-10-2010, 23:50:52
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Mezitli33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    oda çok taraflı fener kazanınca gülücükler saçıyor ama fener yenilince gülmuyor bile pollyanyacılık oynuyor.
    Ama çok kötü oynadı vs diyor mu? Eleştiri yapıyor mu?
    Diyor yapıyor. Gerisi önemli değil. Üzülebilir kendi tuttugu takımdan öte ekmek yediği takımdı.
  • 17-10-2010, 23:59:23
    #20
    pLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ama çok kötü oynadı vs diyor mu? Eleştiri yapıyor mu?
    Diyor yapıyor. Gerisi önemli değil. Üzülebilir kendi tuttugu takımdan öte ekmek yediği takımdı.
    eleştiri yapmaktan çok pollynnacılık yapıyor dedim ztn mesajımda rıdvan maç sonucuna göre yorum yapan taraflı ortalama bir futbol yorumcusu ülkemizde spor yorumcusu filan denecek kadar az var. futbolculuğuna saygı duyarım ama yorumculuk ayrı birşey
  • 18-10-2010, 00:01:44
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Mezitli33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eleştiri yapmaktan çok pollynnacılık yapıyor dedim ztn mesajımda rıdvan maç sonucuna göre yorum yapan taraflı ortalama bir futbol yorumcusu ülkemizde spor yorumcusu filan denecek kadar az var. futbolculuğuna saygı duyarım ama yorumculuk ayrı birşey
    Yine konu kaydı. Aynen Erman'ın söyledikleri ile gazetenin yazdığı başlık gibi,konunun başlığı Erman,biz Rıdvan'ı tartışıyoruz

    Edit : İmlâ
  • 18-10-2010, 00:02:13
    #22
    Bu adamı hala takan var mı acaba
  • 18-10-2010, 01:02:02
    #23
    arkadaslar kanal yonetmek size kolay geliyor herhalde! TRT haricinde maç yayinlayabilen kanal yok, eskisi gibi parasiyla maçi alip yayinlayabilende kalmadi. Siz begensenizde, begenmesenizde lafi gedigine oturtabilen iki eski hakemdir bunlar, var mi baska eski hakem federasyonu elestirebilen? Ridvan bile artik dayanamayip ayaga kalkip birsey gostermeye basladi. Digerleri gibi federasyon usakligi yapmiyorlar diye mi kotu oluyorlar anlamiyorum, begenmediginiz programlari izleyip burada yorum yapmanizda ilginç tabi!!!
  • 18-10-2010, 01:46:12
    #24
    Kurumsal PLUS
    Erman Hocayı Dinledim Telegol'de gerçekten hem erman hemde ahmet çakar bu ülkede spor için lazım kişilikler laflarını esirgemiyolar bilgili insanlar sadece yorum olsun diye konuşmuyolar bu konuda erman hocayı haklı buldum kimse kimseye ******** diyemez bu hakkı kendinde gören bi durup düşünmeli bence Gs yönetimide zaten onlarda bi alem vs vs.. arda birebir görüşmede bu ******** lafını gökmen özdenak a söylediğini ifade etti gs yönetimide erman toroğlunu hedef alan açıklamalar yaptı.. Gs spor kulubünün içinde bulunduğu durumu açıkça ortaya koyan bir durum bana göre gecenin bu vakti son dakika haberi diye duydum telegol'de

    Rjkaard'la yollar ayrılmak üzereymiş yerine 1 numaralı isim ersun yanal düşünlüyomuş şahsi görüşüm yanlış tercih olur gs yi şuan tek kurtarabilecek adam imparator fatih hocadır.. Fenerbahçe taraftarı olarak Türkiyenin 2.nci büyük külübü olan gs'ın bu durumlara düşmesi düşündürücü gerçekten türkiye giderek anadolu takımlarının hegomanyasına doğru gidiyo..Bu ligin üstündeki tek takım fenerbahçedir kim ne derse desin..
  • 18-10-2010, 02:05:30
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Betrayal_13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    .Bu ligin üstündeki tek takım fenerbahçedir kim ne derse desin..
    Hocam şaka bu sanırım? Neresi üstün anlamadım,kadro desen üstün değil,puan durumuna göre diğerlerinden üstün desen o da değil,teknik ekip olarak üstün desen o hiç değil.

    Tek bir üstün nokta gördüm o da şampiyon olduğunu sanıp sevinme sayısı. 2 kere yaşamışlar bu kısa süreli mutluluğu.
  • 18-10-2010, 02:14:30
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Betrayal_13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ligin üstündeki tek takım fenerbahçedir kim ne derse desin..
    Puan durumuna az baksan hocam ?

    Şu anda namusuyla şerefiyle alnının akıyla tüm maçları yüreğiyle oynayıp ligde hakkını veren ertuğrul sağlam ve oyuncularıdır..
  • 18-10-2010, 02:22:48
    #27
    Bu tür adamların bu işten para kazandığını görmek(hemde bizden katkat fazla) beni çok üzüyor.Türkiye artık bu tür insanlardan kurtulmalı yoksa bu zihniyetlerle bu tarz adamlarla çocuklarımızın geleceği dahi tehlikede.Ekranın yüzkaraları yazıklar olsun size...