• 15-10-2010, 10:27:10
    #1
    Arda Turan'ın açıklamalarıyla ilgili Erman Toroğlu net konuştu: "O akşam tüm Türkiye kimin ne olduğunu görecek, ben şimdi herkesin eteğindeki taşı dökmesini bekliyorum."


    Galatasaray Kaptanı Arda Turan’ın sert bir şekilde eleştirdiği Erman Toroğlu, Turan’a ve Galatasaray Kulübü’ne pazar gününe kadar yanıt vermeyeceğini açıkladı. Toroğlu, “Pazar akşamı tüm Türkiye kimin, ne olduğunu görecek” dedi.

    Toroğlu, kısaca şunları yazdı;
    “Arda Turan’ın ve Galatasaray Spor Kulübü’nün açıklamalarını hepiniz okudunuz. Yandaki sütunda da, benim Telegol Programı’nda neler söylediğimi okuyabilirsiniz. Bu konuşmayı ben televizyon ekranından yaptım.
    Onun için de yanıtını televizyon kanalında vereceğim. Ama şunu açık ve net bir şekilde ifade etmeliyim.
    Ben ne söylediğimi biliyorum. Lütfen pazar akşamını bekleyin. Çünkü o akşam, tüm Türkiye, kimin ne olduğunu görecek. O zamana kadar herkes eteğindeki taşı döksün.”


    arda ile kız arkadaşının özel görüntülerini mi yayınlayacaksın?
  • 15-10-2010, 10:31:49
    #2
    o kadarda değil:S
  • 15-10-2010, 11:12:15
    #3
    masaLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arda ile kız arkadaşının özel görüntülerini mi yayınlayacaksın?
    Bu haberin yorumu mu senin yorumun mu?
  • 15-10-2010, 11:34:37
    #4
    Bu erman toroğlunun söylediklerini izleyen varmı varsa link gönderebilirmi ?
    Sanırım bu adam şunu demek istiyor ben öyle bişey demedim sadece olabilir dedim gibi bişeyler söylemek istiyor izleyen varsa link atabilirmi ?

    Exwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu haberin yorumu mu senin yorumun mu?
    Arkadaşın kendi yorumu
  • 15-10-2010, 11:42:50
    #5
    Spor yazarları ve Gazetecilerle tartışmaya girmek ne kadar doğru olur ki,adamların elinde kalemi ve televizyonları var,adamlar sana karşı bir karalama kampanyasına geçerler ne olduğunu bile anlıyamazsın...

    Bence arda yaptığı bu açıklamalardan başka yapmasa iyi olur gibime geliyor...

    En iyisi Lejyoner futbolcumuz olsun gitsin avrupada temsil etsin o zaman kimse uğraşmaz onunla istediği gibi özel hayatınıda yaşar futbolunuda oynar parasınıda kazanır...
  • 15-10-2010, 11:43:55
    #6
    erman topoğlu bursaya gelemiyorsun artık samiyenede gelemiceksin. küfür yemek hoşunamı gidiyor...
  • 15-10-2010, 12:20:05
    #7
    Sanene kim kimle naapmışsa kardeşim yaa bu adamdan nefret ediyorum burnunu herşeye sokuyor bu adamın işi gücü böyle laflarla gündemde kalmak kimsenin bitarafına takıpta aaa erman haklı diyeceğini sanmıyorum anca can sıkar bu adam başka işi gücü yok çünkü.
  • 15-10-2010, 18:19:28
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Bu adam çok salak ya.. S.eks insanı sakatlamaz tam tersine daha iyi olur.. Sporcunun özel hayatı iyi olursa spor hayatıda güzel olur. Biraz yorgunluk düşer..

    Bu erman toroglu çok salak bir adam.. Ardanın arkasında duruyorum..
  • 17-10-2010, 17:48:54
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Olayı genelde herkes tek taraflı inceliyor. Nedeni de Arda'nın NTV Spor'da yaptığı açıklama.

    Bence de bu konuda Arda haklıdır ancak Erman Toroğlu tam olarak medyada dolaşan şeyleri söylemedi. Ben de yaşadım bu sakatlığı ve nedeni de s.e.k.s yaşantımdı -ya da buna benzer bir şeyler,cümleyi net aklımda tutamadım- dedi. Burada terbiyesizliği Posta gazetesi yaptı. Her zamanki gibi salak haber anlayışları sayesinde Erman Toroğlu'nun bu sözünü yazdılar,fotoğraf olarak da Arda ile kız arkadaşının fotoğrafını yayınladılar bu haberin üst kısmında.

    Bence burada gerçek hatalı Posta gazetesidir. Kurulduğundan beri tek bir ciddi haber göremediğim embesiller ordusu bir de ülkenin en çok satan gazetelerinden birisi,o nasıl oluyor hiç anlayabilmiş değilim.