Olayı genelde herkes tek taraflı inceliyor. Nedeni de Arda'nın NTV Spor'da yaptığı açıklama.
Bence de bu konuda Arda haklıdır ancak Erman Toroğlu tam olarak medyada dolaşan şeyleri söylemedi. Ben de yaşadım bu sakatlığı ve nedeni de s.e.k.s yaşantımdı -ya da buna benzer bir şeyler,cümleyi net aklımda tutamadım- dedi. Burada terbiyesizliği Posta gazetesi yaptı. Her zamanki gibi salak haber anlayışları sayesinde Erman Toroğlu'nun bu sözünü yazdılar,fotoğraf olarak da Arda ile kız arkadaşının fotoğrafını yayınladılar bu haberin üst kısmında.
Bence burada gerçek hatalı Posta gazetesidir. Kurulduğundan beri tek bir ciddi haber göremediğim embesiller ordusu bir de ülkenin en çok satan gazetelerinden birisi,o nasıl oluyor hiç anlayabilmiş değilim.