Toroğlu'ndan hodri meydan!
48
●2.102
- 17-10-2010, 18:10:41Üyeliği durdurulduRekor kırmaları için buna gerek yok ki zaten. Adamlar en manyak tipleri topladılar,Hıncal da aralarına katılsa tam üçlüyü kuracaklar Erman,Ahmet,Hıncal olarak.heLLoFtHewoLf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bi de Serhat Ulueren böyle arada sinsi sinsi gülerek ortalığı kızıştırmaya çalışmıyor mu,öldürüyo beni ya.
Pazar akşamlarının neşe kaynağı program. Futbol ile alakası olmayan futbol programı. Ahmet'le Erman sürekli didişme halindeler. Serhat ortalığı kızıştırma peşinde. Gökmen arada bi konuşuyo onda da farkında olmadan küfür ediyo sürekli. Ziya desen bi rakısı eksik masada
- 17-10-2010, 21:52:31Üyeliği durdurulduTek futbol konuşan var o'da Ridvan dilmen gerisi 3 kuruş etmez..tolgab adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
%100futbol forever. - 17-10-2010, 22:25:33Adnan Aybaba nerede ya. Eskiden o vardı. Baya kafa adamtolgab adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-10-2010, 23:04:57Üyeliği durdurulduAynen katılıyorum hocam. Adamlar sadece futbol konuşuyorlar. Fener mağlup olunca Rıdvan hocanın tip biraz kaymış oluyor ama olsun o kadar dapLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

O adamla aynı takımı tutmaktan utanıyorum. Gerçekten öyle mi yoksa kasıtlı mı yapıyor onu bile ayıramıyorum. Ama hayalimdeki üçlü Ahmet,Erman ve Hıncal. Öyle bir program olsa,tartışmaya başlasalar aralıksız 10 gün tartışıp yine de sonuca varamaz bunlarKompLo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-10-2010, 23:22:03oda çok taraflı fener kazanınca gülücükler saçıyor ama fener yenilince gülmuyor bile pollyanyacılık oynuyor.pLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Görün bakın bu akşam Kanaltürk nasıl rekor kırıyor,yarın gazetelerde görürüz.