pLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tek futbol konuşan var o'da Ridvan dilmen gerisi 3 kuruş etmez..

%100futbol forever.
Aynen katılıyorum hocam. Adamlar sadece futbol konuşuyorlar. Fener mağlup olunca Rıdvan hocanın tip biraz kaymış oluyor ama olsun o kadar da

KompLo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adnan Aybaba nerede ya. Eskiden o vardı. Baya kafa adam
O adamla aynı takımı tutmaktan utanıyorum. Gerçekten öyle mi yoksa kasıtlı mı yapıyor onu bile ayıramıyorum. Ama hayalimdeki üçlü Ahmet,Erman ve Hıncal. Öyle bir program olsa,tartışmaya başlasalar aralıksız 10 gün tartışıp yine de sonuca varamaz bunlar