• 18-10-2010, 02:39:29
    #28
    advaldo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Puan durumuna az baksan hocam ?

    Şu anda namusuyla şerefiyle alnının akıyla tüm maçları yüreğiyle oynayıp ligde hakkını veren ertuğrul sağlam ve oyuncularıdır..
    Şenol Güneş i unutmuşsun.Bende bir Fenerbahçe liyim ama yok böyle üstünüz yok biz 1 numarayız laflarına gerek yok.Şu an için konuşmak gerekirse ligte tamam fena değiliz ama iyi oynayan Bursa ve Trabzonu görmemezlikten gelemeyiz ne yazıkki.
  • 18-10-2010, 03:14:56
    #29
    Betrayal_13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fenerbahçe taraftarı olarak Türkiyenin 2.nci büyük külübü olan gs'ın bu durumlara düşmesi düşündürücü gerçekten türkiye giderek anadolu takımlarının hegomanyasına doğru gidiyo..Bu ligin üstündeki tek takım fenerbahçedir kim ne derse desin..
    Hangi mantıkla böyle komik bir mesaj yazıyorsunuz anlamıyorum. Uefa kupanız mı var, süper kupanız'mı var ? Galatasaraylı değilim ama, Galatasaray Türkiye'nin en başarılı takımıdır. 28 senedir Türkiye kupası almamışsınız, hatta muhtemelen sizin gibi genç nesil taraftarlar bu kupayı bile görmemişken nasıl böyle iddialı ve komik mesajlar yazabiliyorsunuz vallahi de billahi de anlamak çok güç.

    Daha geçen sene Trabzonspor elinizden 2 kupayı aldı, halen büyük takım muhabbetleri yapıyorsunuz. Büyük takım 4-5 yıl içerisinde 2 sefer son maçta şampiyonluğu başka takımlara verir mi ? Madem ligin üstünde takımsınız, şu anda 2. ligde mücadele eden Denizlispor'u yenip şampiyon olsaydınız ? Madem bu ligin üstünde bir takımsınız, geçen yıl Trabzonspor'u yenip şampiyon olsaydınız ? Yine Trabzonspor'u yenip 28 yaş altındaki taraftarlarınıza Türkiye kupası gösterseydiniz ?

    Türkiye'nin en büyük takımıymış. Pehhh.
  • 18-10-2010, 04:02:49
    #30
    Üyeliği durduruldu
    Betrayal_13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fenerbahçe taraftarı olarak Türkiyenin 2.nci büyük külübü olan gs'ın bu durumlara düşmesi düşündürücü gerçekten türkiye giderek anadolu takımlarının hegomanyasına doğru gidiyo..Bu ligin üstündeki tek takım fenerbahçedir kim ne derse desin..
    sen git bi kumda oyna gel
  • 18-10-2010, 10:06:09
    #31
    Başlık başka yazılanlar başka. Biri laf atmış. Diğerleri yıllardır yaptıkları gibi aynı nakaratı tekrarlamış. Yok Türkiye kupası, yok süper kupa, yok kaçan şampiyonluklar. Adam kendi yorumunu ifade etmiş. Ona göre Fenerbahçe kadro olarak daha üstün demekki. Ama devreler yandığı için en ufak sataşma da aynı nakarat çalınmaya devam ediyor.

    Ortada basının kızıştırdığı bir olay var. Ama Erman sütten çıkmış ak kaşık değil. Ahmet Çakar bir noktaya kadar sempatik olabiliyor, yorumlarıyla en azından güldürebiliyor. Ama bu Erman'ın varlığı zarar.
  • 18-10-2010, 11:25:45
    #32
    advaldo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Puan durumuna az baksan hocam ?

    Şu anda namusuyla şerefiyle alnının akıyla tüm maçları yüreğiyle oynayıp ligde hakkını veren ertuğrul sağlam ve oyuncularıdır..
    Anadolu takımları bursaya bariz şekilde yatıyorlar. Kimse kimseyi kandırmasın.
  • 18-10-2010, 11:40:23
    #33
    Moutinho adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başlık başka yazılanlar başka. Biri laf atmış. Diğerleri yıllardır yaptıkları gibi aynı nakaratı tekrarlamış. Yok Türkiye kupası, yok süper kupa, yok kaçan şampiyonluklar. Adam kendi yorumunu ifade etmiş. Ona göre Fenerbahçe kadro olarak daha üstün demekki. Ama devreler yandığı için en ufak sataşma da aynı nakarat çalınmaya devam ediyor.

    Ortada basının kızıştırdığı bir olay var. Ama Erman sütten çıkmış ak kaşık değil. Ahmet Çakar bir noktaya kadar sempatik olabiliyor, yorumlarıyla en azından güldürebiliyor. Ama bu Erman'ın varlığı zarar.
    Ona göre fenerbahçe daha üstün ise, bize göre de daha gerilerde, eksik bir takım. Fenerbahçe'den çok çok büyük takım(lar) var Türkiye'de. Bize göre de durum bu. Söylediklerimiz size nakarat gelebilir, bize göre de gerçek. Bu kadar basit.

    Biz de kendi yorumumuzu yapıyoruz. Nakarat olan sizin göremediğiniz kupa, kaçırdığınız şampiyonluklar. Kaldı ki, herşey açık ve net ortada. Kupayı, şampiyonlukları bir kenara bırakalım. fb'nin ligdeki durumu ne ki, ligin üstünde bir takım oluyor ? Altta kalmaktan üsttekilerinizin varlığını hissedemez olmuşsunuz.

    Zorla insanı konuşturuyorsunuz, ondan sonra nakaratmış felanmış filanmış.
  • 18-10-2010, 12:25:42
    #34
    Sizde yorumunuzu ifade edin. Buna lafım yokki. Arkadaş Fenerbahçe'nin kadrosunu diğerlerinden üstün görmüş yorum yapmış. Sizde ona karşı çıkın. Kendi görüşünüzü belirtin. Sırf Fenerbahçe'yi üstün gördü diye konuyu farklı yöne kaydırmayın. Hep aynı nakaratı çalıyorsunuz işte. Size göre Türkiye'de Fenerbahçe'den daha büyük takımlar olabilir. Bize göre de tek büyük Fenerbahçe.
  • 18-10-2010, 12:39:29
    #35
    Moutinho adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizde yorumunuzu ifade edin. Buna lafım yokki. Arkadaş Fenerbahçe'nin kadrosunu diğerlerinden üstün görmüş yorum yapmış. Sizde ona karşı çıkın. Kendi görüşünüzü belirtin. Sırf Fenerbahçe'yi üstün gördü diye konuyu farklı yöne kaydırmayın. Hep aynı nakaratı çalıyorsunuz işte. Size göre Türkiye'de Fenerbahçe'den daha büyük takımlar olabilir. Bize göre de tek büyük Fenerbahçe.
    Tek büyükmü

    Tek büyük olduğunu nasıl ispat edersiniz ? veya büyüklüğün kriterleri nedir ?

    Söyleyince diyorsunuz ki yine aynı şeyler yine aynı şeyler ama,gelin bir müzemizi gezin,görüceksiniz ki orda sizde olmayan bir çok kupa mevcut...
    Sanırım anladınız ?
  • 18-10-2010, 12:40:15
    #36
    fb'li arkadaşının yazdıklarından bahsederken neden "yorum" olarak bahsediyorsun da, bizim yazdıklarımız neden size "nakarat" geliyor anlamıyorum. Nakarat demek, 28 senedir tekrarlanan başarısızlığa daha iyi bir tanım olsa gerek.

    Ayrıca size göre tek büyük fenerbahçe ise, birisi çıkar en büyük kasımpaşaspor derse ona da kimsenin söyleyecek sözü olamaz değil mi? Çünkü kendi yorumu oluyor.

    Ortada fb'nin büyüklüğünü gösteren birşey olsa amenna diyeceğim. Gs'li değilim ama, birisi çıkıp gs Türkiye'nin en büyük takımı dese birşey söyleyemem. Adamların uefa kupası var, Avrupa'da en başarılı Türk takımı. Fb'nin bu tür başarıları olmadığı sürece, aksine daha çok başarısızlıklarla boy gösteren bir takım olduğu için de, kimsenin fb ligin üstünde bir takım gibi safsatalar yapmasını doğal karşılamıyorum. Hani ortada bunu destekleyecek tek birşey olsa, gam yemeyeceğim. Ligdeki sıralaması ortada, kaçırdığı şampiyonluklar ortada, yıllardır alamadığı Türkiye kupası ortada, Avrupa'daki başarısız sonuçları ortada. Pardon da daha ne büyüklüğü ? Bu gerçekler ortadayken Fb'ye büyük diyenler, kendisi küçük olup küçük düşünenlerdir.

    Daha da birşey söylemeye gerek duymuyorum. Bu kadar açıklama yeterli gelir sanırım.