Puan durumuna az baksan hocam ?
Şu anda namusuyla şerefiyle alnının akıyla tüm maçları yüreğiyle oynayıp ligde hakkını veren ertuğrul sağlam ve oyuncularıdır..
Şenol Güneş i unutmuşsun.Bende bir Fenerbahçe liyim ama yok böyle üstünüz yok biz 1 numarayız laflarına gerek yok.Şu an için konuşmak gerekirse ligte tamam fena değiliz ama iyi oynayan Bursa ve Trabzonu görmemezlikten gelemeyiz ne yazıkki.