Başlık başka yazılanlar başka. Biri laf atmış. Diğerleri yıllardır yaptıkları gibi aynı nakaratı tekrarlamış. Yok Türkiye kupası, yok süper kupa, yok kaçan şampiyonluklar. Adam kendi yorumunu ifade etmiş. Ona göre Fenerbahçe kadro olarak daha üstün demekki. Ama devreler yandığı için en ufak sataşma da aynı nakarat çalınmaya devam ediyor.

Ortada basının kızıştırdığı bir olay var. Ama Erman sütten çıkmış ak kaşık değil. Ahmet Çakar bir noktaya kadar sempatik olabiliyor, yorumlarıyla en azından güldürebiliyor. Ama bu Erman'ın varlığı zarar.